Os vestidos de noiva con encaixe de Camariñas de Claudina Mata triunfan entre a clientela

  • “Tengo tres colecciones de novia y en todas está presente el encaixe de Camariñas, a mis clientas les encanta”, destaca a deseñadora granadina.
  • “A comercialización do encaixe por parte dos deseñadores e deseñadoras máis coñecidos está permitindo que se afiance como un elemento de vangarda”, explica a concelleira do Encaixe, Encarna Liñeiro.

 

Claudina Mata xa se converteu nunha das figuras habituais do desfile de Grandes Deseñadores da Mostra do Encaixe de Camariñas Deputación da Coruña. Ademais, ela tamén é unha das mellores embaixadoras do encaixe por España e polo mundo, ao aplicar estes elementos feitos a man nos vestidos de noiva da súa firma.

 

“Tengo tres colecciones de novia, ‘Novia Natura’, ‘Novia del aire’ y ‘Greta’ y en todas está presente el encaixe de Camariñas, a mis clientas les encanta”, explica la diseñadora grandina, que añade que “les cuento toda la tradición que hai detrás y las manos expertas que cuidan cada cruce de ese hilo. Ellas lo admiran mucho porque aquí en el sur hay muy poca gente que se encargue de eso y la tradición es más escasa”. Unha das pezas que máis está a triunfar entre a súa clientela e o ‘Ganapán’, que aplica en varios vestidos e que “es uno de los más llamativos y bonitos para ellas”.

 

Claudina Mata admira “el mantenimiento de la tradición que se hace en Camariñas a través de la Mostra” e afirma que “voy a incorporar el encaje siempre. Le doy mucho valor, tanto sentimental como manual. Adoro como queda en los vestidos, integrándose perfectamente en la colección y en el espíritu de la marca, que es de una novia romántica, fina, elegante”.

 

A concelleira do Encaixe, Encarna Liñeiro, agradece a Claudina “a devoción que amosa cada vez que ven á Mostra por Camariñas e polo encaixe” e lembra que “a comercialización do encaixe por parte dos deseñadores e deseñadoras máis coñecidos está permitindo que se afiance como un elemento de vangarda”.